fbpx
10 kultūrizmo įpročių, kurių turėtų laikytis kiekvienas

10 kultūrizmo įpročių, kurių turėtų laikytis kiekvienas

Nuoseklumas

Jeigu Jūs visą laiką keisite savo dietą, ją tobulinsite ir tą patį pritaikysite treniruočių programoms ir pačioms treniruotėms, Jūs susilauksite įspūdingų rezultatų. Sekite savo dienotvarkę kaip laikrodį.

Treniruokitės protingai

Pritaikykite frazę „Dirbk protingiau, o ne sunkiau“. Kultūrizme skambėtų truputį kitaip: „Treniruokis protingiau, o ne sunkiau“. Jūs turite save išstumti iš savo komforto zonos ir sukelti šoką raumenims, bet turite nepersitreniruoti.

Valgykite dažnai

Jums reikią daug valgyti, kad pasiektumėte savo rezultatus. Valgykite kas 3 valandas, o tam tarpe užkandžiaukite kokiais mažais skanėstais, pavyzdžiui, obuoliais ar riešutais.

Gaukite pakankamą kiekį baltymų

Kiekvienas sportuojantis asmuo turėtų suvartoti apie 2-3 gramus baltymų nuo kiekvieno savo kūno kilogramo. Tai būtų tobuliausia, bet jeigu negalite to padaryti, nepergyvenkite. Tiesiog suvartokite tiek, kiek galite.

Gaukite pakankamai miego

Kai sportuojate salėje, jūsų raumenys dirba, o kai miegate – auga. Jeigu Jūs atimate miego valandas, Jūs taip pat atimate galimybę augti. Stenkitės to išvengti miegodami nors po 8 valandas kiekvieną naktį.

Gerkite daug vandens

Išlikite hidratuoti. Tai yra labai svarbu dėl savijautos ir rezultatų. Jūsų kūnas yra priklausomas nuo skysčių. Jeigu Jūs esate ištroškę, Jūs jausitės silpni, protas bus ne toks aštrus, bus sunkiau priimti įvairius sprendimus.

Tampykitės raumenis prieš ir po treniruočių

Visą laiką stenkitės gerinti savo lankstumą. Raumenų tempimas padės išvarinėti kraują po kūną ir sumažinti traumų tikimybę. Taip pat lankstumas padės pagerinti pratimų kokybę.

Naudokite maisto papildus

Naudokite papildus tik papildant savo mitybą reikalingomis medžiagomis. Niekada negalvokite, kad Jūs tobulėjate dėl to, kad vartojate papildus. Jūs tobulėjate dėl to, kad suderinate savo mityba su treniruotėmis.

Nepraleiskite kardio treniruočių

Kardio padės sustiprinti širdį, taip pat padės pagerinti pritūpimų ir mirties traukos kokybę. Jeigu Jūsų plaučiai negali pasisavinti pakankamai deguonies, tai jūsų rezultatai nebus tokie įspūdingi, o darant kardio Jūs pagerinate deguonies pasisavinimą. Patartina daryti 2-3 kardio treniruotes per savaitę, priklausant nuo treniruočių ciklo.

Būkite atviras ir pozityvus

Pozityvus mąstymas padarys atliekamą darbą smagesniu, taip pat stenkitės patirti naujus dalykus kiekvieną dieną. Galite pakeisti savo treniruočių salę. Stenkitės susipažinti su naujais žmonėmis.

Peržiūrėti kitas kategorijas:

Parašykite komentarą

Uždaryti